Sunday, March 13, 2016

CRM

CRM

کسب و کار امروز در جهان چند است که به معنی استراتژی های عملیاتی خود را باید این روند آینه عمل می کنند. آیا شرکت های مصرف کننده رو یا ارائه خدمات برای کسب و کارهای دیگر، تکنولوژی راه تعاملمشتری با یک محصول و یا خدمات و به عنوان یک نتیجه، انتظارات آنها از سرویس و پشتیبانی مشتریان درحال تغییر است. این بدان معنی است که مشتریان در تمام صنایع تنها جلسه مطالبات فن آوری مشتریاناست که دستگاه ها و سیستم عامل، این سازمان ها اغلب تغییر هستند نیز تبدیل شدن به سرعت درشرکت های نرم افزاری و سایر ارائه دهندگان خدمات است که دارای قابلیت های چند وابسته نیست.

No comments:

Post a Comment